keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Nyt se on todellista! Minä olen fitness-tiimiläinen!!

Niin paljon energiaa ja ajatuksia tällä hetkellä mielessä etten tiedä mistä aloittaisin!
14.4.14. tapasin muut fitness-tiimiläiset fysionäärin tiloissa. Pientä alku jännää havaittavissa itse kullakin.
Katja ja Sami aloittivat kertomalla itsestään ja meidän tiimiläisten tulevasta tiestä kohti unelma kroppaamme. Katja ja Sami vaikuttivat asiaan omistautuneelta ja vahva,hyvä perustyö meidän fitness-tiimin eteen antoi uskon, että olen mukana projektissa mikä oikeasti tuottaa tulosta.

Seuraavaksi aloitin esittely kierron meidän tiimiläisten kohdalla. Uusia nimiä tuli 7 ja näin jälkikäteen jos minun pitäisi kertoa,minkälaisia ihmisiä minun kanssa on jakamassa seuraavan vuoden tätä tavoitetta, niin muistan vain että.... kampaaja,laskuvarjo hyppääjä,fyssäri,toiminnallisten treenejen sijaistaja, äiti kemijärveltä,juniori ja jumppaohjaaja :D Mikähän muistikuva minusta jäi! Noh joo eiköhän tässä vielä nimet opi, kun aikaa menee eteenpäin. Pääasia on että jokaisesta sai  mukavan vaikutelman ja pakko meissä kaikissa tiimiläisissä on olla jotain samaa, kun meitä yhdistää tämä fitness-projekti.

Muodollisuuksien ohittuessa Katja otti meistä ennen-kuvan edestä,sivulta ja takaa, missä olimme alus vaatteissa. Lisäksi tehtiin kehonkoostumis- sekä lantio mittaus. Karua! jälkeen-kuvan aikaa odotellessa :)

15.5 saimme fb-ryhmän sivullemme ideaalin treenikalenterin. SIIIIIS IHAN HUIPPUA!!!! Tässä on niin odottanut milloin tämä projekti lähtee käyntiin ja nyt tuli niin konkreettista tietoa, että olo on kuin satasenpikajuoksijalla. Sitä vain odottaa milloin kuuluu lähtölaukaus ja pääsee tekemään täysillä.

Ensimmäinen yhteinen salipäivä on 21.4 silloin saamme ohjelmat salille ja lisäksi käymme tekniikoita läpi. Sen jälkeen minä ainakin alan vetään niin kovaa, että tulee hyödynnettyä jokaikinen pisara tätä alunhuumaa.

Takaraivossa on toki ajatus, että vaikka nyt tuntuu kaikki ihan älysuperhypermahtavalta niin jossain vaiheessa homma varmasti tulee kääntymään niin, että tajuaa että se mitä haetaan ei ole itsestäänselvyys. Itse olen alkanut sen takia työstämään tätä polkua jo 1,5kuukautta takaperin. Olen lukenut mitä on fitnessurheilu,katsellut iltaisin fitnesstreenattujen kuvia jo niin usein, että mieskin saattanut asiasta mainita :D Lisäksi olen jutellut asiasta ympärilläni olevien ihmisten kanssa. On ollut yllättävää tajuata, ettei yksikään ole sanonut että minusta ei olisi näin kovaan projektiin. Ensimmäisiä kommentteja mitä sain, kun mietin että onko minusta oli että sinusta on jos kenestä tälläiseen. Kyse on enemmänkin siitä, että pitää tehdä päätös sitoutua.
 Minä tein päätöksen ja ihan varmasti siinä pysyn.

Ryhmänä toivon, että saadaan tiivismeinikileissoni kasaan. Jokaisen olisi helppo olla omaitsensä ja sanoa aidosti miten menee ja jos on tuen tarvetta, niin varmasti meissä on enemmän voimaa ryhmänä kuin yksin. Luonne-eroavaisuuksia löytyy, toinen on hiljaisempi ja toinen taas enempi äänessä, olisi hienoa kun jokainen kuitenkin kuullaan. Toivon paljon yhteistreenejä jonkun tiimiläisen kanssa :) 
Kuva: fitnessfondue.com

Ei muutaku hulluna tsemppiä meille kaikille :) !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti